Trzy najważniejsze elementy do testowania w Marketing Automation

Jeśli chcesz, aby Twoje kampanie marketing automation nie zawierały błędów – testuj. Najlepiej wszystkie punkty styku z klientem. Są jednak trzy najważniejsze elementy, które musisz mieć zawsze przetestowane. Pobierz materiał i nigdy o nich nie zapominaj!

Dla kogo jest ten materiał?

Dla osób rozpoczynających przygodę z marketing automation jak wstęp do świadomego korzystania z automatyzacji marketingu.

Czego się dowiesz?

Bez testowania jakich elementów nie powinno się rozpoczynać żadnej kampanii automatyzacji marketingu.

Format

PDF

Testy przy użyciu narzędzi marketing automation przeprowadza się niezwykle łatwo. Niestety, nie wszyscy wykorzystują w pełni tę możliwość. Powodem braku wdrażania testów jest najczęściej brak pomysłu na ich przeprowadzenie, a także brak wiedzy co zrobić, by miały one faktyczny sens i pomogły optymalizować kampanie.

Testować można niemalże wszystko, jednak są trzy kluczowe elementy, których pominąć nie wolno. Dotyczą one komunikacji, kwestii technicznych oraz tego, do czego powinno służyć marketing automation, czyli automatyzacji. Jeśli chcesz wiedzieć co koniecznie musisz regularnie testować – pobierz materiał, klikając w link powyżej.

A jeśli mimo to, potrzebujesz wsparcia, lub nie masz pomysłu co i jak testować – daj znać: