Jeśli korzystasz z systemu do marketing automation w swojej firmie, chcesz zacząć rozwijać ten kanał, ale nie wiesz co dalej? Pobierz ten darmowy materiał, a dowiesz się co jest najważniejsze, by automatyzacja marketingu pomogła skalować Twój biznes.
Dla wszystkich, którzy już rozpoczęli swoją przygodę z automatyzacją marketingu ale:
chcą rozwijać swój biznes,
czy zadbali o podstawy,
chcieliby wdrożyć wszystko na raz.
Czego się dowiesz?
Co jest najważniejsze, aby dobrze poukładać procesy w marketing automation, a także:
Czego unikać na początku?
O co zadbać?
Czy jesteś gotowy na następny krok?
Format
PDF
Posiadanie systemu marketing automation, a także jego umiejętna obsługa to dobry wstęp do budowania i pielęgnowania relacji z klientami. Niestety to za mało, by kampanie i jakiekolwiek inne działania związane z automatyzacją komunikacji były skuteczne.
By Twój biznes rozwijał się, a narzędzie nie było jedynie kosztem – musisz zadbać o podstawy. Jeśli więc chcesz sprzedawać więcej, realizować skuteczne kampanie z pomocą systemów do marketing automation, lojalizować klientów i dbać o relację z nimi – zapoznaj się z tym materiałem. Pomoże Ci on zweryfikować stan Twoich fundamentów.
A jeśli mimo to, potrzebujesz wsparcia, lub chcesz wiedzieć jakie powinny być Twoje następne kroki przy rozwijaniu automatyzacji marketingu – daj znać:
Podnieś Open Rate swoich kampanii, przez wdrożenie sześciu najważniejszych taktyk w marketing automation. Pamiętaj, że zawarte w tym krótkim poradniku metody powinny być poddawane regularnym aktualizacjom. Wdrożenie ich tylko raz, na dłuższą metę będzie nieskuteczne.
Dla osób chcących szybko zwiększyć otwieralność swoich e-maili, lub upewnić się czy zadbali o wszystkie ważne aspekty mające wpływ na OR w swoich kamoaniach.
Czego się dowiesz?
Jakie są najważniejsze zasady, których stosowanie pozwoli podnieść Ci Open Rate.
Format
PDF
Dzięki metryce jaką jest Open Rate (współczynnik otwieralności) możesz dowiedzieć się jak bardzo zaangażowani są Twoi odbiorcy. Jeśli Twój OR jest poniżej średniej (ok. 25%), to prawdopodobnie robisz coś źle i musisz koniecznie coś zmienić. Stosując się do sześciu prostych zasad zawartych w tym pliku, podniesiesz współczynnik otwarć Twoich kampanii.
Pobierz materiał, klikając w przycisk znajdujący się na górze strony i zweryfikuj swoje działania!
A jeśli mimo to, potrzebujesz wsparcia, lub chcesz zwiększyć Open Rate (i nie tylko) w swoich kampaniach marketing automation – daj znać:
Trzy najważniejsze elementy do testowania w Marketing Automation
Jeśli chcesz, aby Twoje kampanie marketing automation nie zawierały błędów – testuj. Najlepiej wszystkie punkty styku z klientem. Są jednak trzy najważniejsze elementy, które musisz mieć zawsze przetestowane. Pobierz materiał i nigdy o nich nie zapominaj!
Dla osób rozpoczynających przygodę z marketing automation jak wstęp do świadomego korzystania z automatyzacji marketingu.
Czego się dowiesz?
Bez testowania jakich elementów nie powinno się rozpoczynać żadnej kampanii automatyzacji marketingu.
Format
PDF
Testy przy użyciu narzędzi marketing automation przeprowadza się niezwykle łatwo. Niestety, nie wszyscy wykorzystują w pełni tę możliwość. Powodem braku wdrażania testów jest najczęściej brak pomysłu na ich przeprowadzenie, a także brak wiedzy co zrobić, by miały one faktyczny sens i pomogły optymalizować kampanie.
Testować można niemalże wszystko, jednak są trzy kluczowe elementy, których pominąć nie wolno. Dotyczą one komunikacji, kwestii technicznych oraz tego, do czego powinno służyć marketing automation, czyli automatyzacji. Jeśli chcesz wiedzieć co koniecznie musisz regularnie testować – pobierz materiał, klikając w link powyżej.
A jeśli mimo to, potrzebujesz wsparcia, lub nie masz pomysłu co i jak testować – daj znać: